Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 2 Schagen - Egmond aan de hoef

11 mei   Schagen - Egmond aan de Hoef                                                                           31 km


Na een goede nacht om 7:15 de wekker, ik verbaas me dat Simon even knap wakker word als gisteren bij mij valt dat vies tegen, Om 8:00 staat er een overvloedig en heerlijk ontbijt op ons te wachten. Daar het veel te veel is krijgen we van Truus een doggy back om een lunchpakket te maken, hier maken we kwispelend gebruik van. Om 9:00 nemen we afscheid van Truus en Niek en gaan we op pad, het weer is in het begin jassie uit jassie aan en de na de middag bleef het jassie uit. De route voerde ons langs Valkkoog, Tuitjenhorn, Krabbendam, Schoorl, Bergen naar Egmond aan de hoef, en ging deels over de West-Friese omringdijk en was prachtig. Onderweg worden we aan gesproken door een dame die onze Jacobsschelpen opmerkte, zij had de tocht meerdere keren gelopen deze leuke onderbreking  koste ons een uur(vrouwen praten maar door). In Egmond aan de Hoef aan gekomen zijn we eerst maar op het terras neergestreken om wat te drinken en te eten. Vervolgens op weg naar de Familie Houtenbos waar we gastvrij met een biertje in de tuin ontvangen werden, na een gezellig uurtje was het douchen, verhaaltje typen en plat.

Reacties

Reacties

Rina

Zo heren jullie zijn weer lekker verwend succes verder

Co Kostwinder.

Ik heb diep respect voor jullie..

Jaap

Geweldig! Geniet ervan mannen. Ik geniet nu al van jullie verhalen. Wat ik lees is jassie uit-aan (doe je dan ook je broek aan Henk, want dat kan jij supersnel), vrouwen praten maar door???? en terras en biertje klinkt heel bekend. Ik wens jullie veel succes!!

Hendrike

Ik zit nu al weer te grinniken om je grappige manier van de boel verwoorden.
Inmiddels al weer de 3e dag op pad! Super!!

Sonja

Hai die Henk jij zei dat je vriend zo beeldend kan vertellen,nou jij ken het ook!
Geweldige route zo te lezen.Zet hem op!

Sterio ?

Veel sux6 mannen
Geniet er van !!

marcia

Succes mannen zet em op: leuk jullie zo te volgen!!

Paul Kramer

Hallo Henk en Simon,

Veel succes en ik blijf jullie verhalen volgen.

Jan Zwering

Veel succes mannen, ik blijf jullie volgen.

Janet

???....,...ik geniet ervan. Heerlijk je verhaaltjes. En wat top dat wij vrouwen toch weer een onderdeel zijn. Zet hem op !!!!! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!