Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 4 Krommenie - Amsterdam

13 mei Krommenie - Amsterdam 38 km

Het ontbijt was weer dik in orde. hierna de tas gepakt en om 8:30 op pad, na een 45 minuten lopen (let op Jaap) vraagt Simon of ik wel betaald heb, vol schaamte moet ik bekennen dat dit niet het geval is. Dus maar bellen en vragen om de rekening en het nummer van de bank. Ad en Ans als we niks horen kom ik jullie een keer opzoeken. Na 8 km bereiken we pontje buitenhuizen. eerst binnen een bakje en daarna de pont, als we halverwege zijn kom ik tot de conclusie dat mijn wandelstokken nog in het koffietentje staan dus maar 20 minuten extra en weer terug. Simon stapt van de pont en wacht het af, de pont vaart pas weg als Willem, die dekdienst heeft op de pont, roept dat Simon beter onder de slagboom vandaan gaat. Aan de overkant word ik nog even flink op de korrel genomen door de mannen binnen. We kunnen eindelijk verder langs een mooi stuk via Spaarndam naar Haarlem, waar we de warme hap nuttigen. In Haarlem is de kerk dicht waar we een stempel willen halen, gelukkig brengt de V.V.V. uitkomst. nu op naar Amsterdam. een rechte weg langs het spoor van maar 14 km. Om 19:15 arriveren we bij Shohreh en Afshin, waar we weer met open armen ontvangen worden, wat weer een gezellige en leuke mensen. shohreh maakt voor ons nog een heerlijke Iraanse pizza waarna we douchen en plat gaan.

Reacties

Reacties

Janet

???......jij komt ook overal mee weg. Succes maar weer. Ergens hou jij geld over.?

Rob

Goed bezig ga zo door

Bert

En dat in mijn geboortedorp Krommenie. Henk dat kan je niet maken! Veel plezier mannen met de laatste dagen lopen in Nederland.

Marina Reij

Jullie gaan goed.Nog heel veel succes!!

Jaap

Gelukkig zitten jullie lichaamsdelen vast aan het lichaam anders vergaten jullie die ook nog. Succes mannen.

Peggy

Zijn jullie over de Santiago startstreep gelopen in Haarlem?
Hele mooie reis toegewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!