Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

dag 6 Baambrugge - Utrecht

15 mei Baambrugge - Utrecht 32 km

Onze gast vrouw had gisteravond dienst dus kwamen we in een leeg huis aan, Petra had ons geïnformeerd hoe we binnen konden komen en dat er dan twee blaffende honden naar ons toekwamen. en inderdaad dat deden ze maar na 30 seconden waren Banjer en Guus al onze beste vrienden. Na een half uurtje melde Jacco zich, hij is ongeveer een vaste gast bij Petra, en een gezellige peer, terwijl ik zat te zweten om wat op het blog te zetten begonnen Simon en Jacco aan een wijntje. Na mijn sprookje zijn we bij de buren nog even wat gaan eten. Bij terug komst zat Jacco met een wijntje in de tuin, wij konden hem natuurlijk niet zielig in zijn eentje laten zitten (we zijn op zijn tijd best sociaal). Kort om na een gezellige avond, te laat naar bed,

Vanmorgen maakte we kennis met Petra, die ook een hele mooie tocht gelopen heeft. Petra heeft namelijk de Pacific Crest Trail gelopen deze gaat van Mexico naar Canada. Na een lekker ontbijt, gaan we rond 8:00 op pad. de route ging eigenlijk alleen maar langs de Vecht en dwars door Utrecht. Het moment van dag beleefde we toen we na een bakkie op een terras in Loenen aan de Vecht een mede pelgrim ontmoete, die al vijf keer een pelgrimstocht heeft gelopen, dit mannetje was vandaag 74 jaar geworden en is nu 2 dagen onderweg en nu voor de eerste keer van af huis vertrokken, voor ons een leuk en bijzonder moment. wij zijn om 17:15 aangekomen in Utrecht waar we een keer lekker ons eigen verblijf hebben. Morgen verder. O ja, Ramon bedankt voor de extra foto ruimte, wat een leuk gebaar. Olga de kaart is bijgewerkt. Klaas ja maar alleen de weegschaal kent ons geheim.


Reacties

Reacties

Etienne, Mariëlle en lynn

Hoi mannen, we hebben de link van Bert gekregen! Leuk om jullie zo te volgen. Heel veel succes.

Paul Kramer

Hallo Henk,

Ik heb nooit wat met soap series gehad. maar ik moet je bekennen dat ik nu elke dag toch zit te wachten op je nieuwe (soap) verslag. Jullie maken wat mee!!!

Voy con Dios

Wat leuk mannen, jullie hebben zo'n beetje door mijn achtertuin gelopen! Mooi hè, die kilometers langs de Vecht. Jullie hebben d'r goed weer bij. En ook ik bedank Ramon, die ik niet eens ken, voor de extra fotoruimte. Die jullie prachtig benutten!
Vaya con Dios.

Voy con Dios

Wat leuk mannen, jullie hebben zo'n beetje door mijn achtertuin gelopen! Mooi hè, die kilometers langs de Vecht. Jullie hebben d'r goed weer bij. En ook ik bedank Ramon, die ik niet eens ken, voor de extra fotoruimte. Die jullie prachtig benutten!
Vaya con Dios.

Wout

Hallo pelgrims fantastisch om jullie te mogen volgen van uit mijn luie stoel,als jullie net zo veel genieten als ik van mijn pensioen komt het goed.Nog even een waarschuwing voor Henk loop niet op ambtenaren snelheid , dit kan dodelijk zijn voor je maatje.succes mannen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!