Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 11 Vessem - Reusel 13 km

20 mei Dag 10 Vessem - Reusel 13 km

Gisteravond nog even Vessem in om een hapje te eten, wat niet tegen viel, we rolde bijna de tent uit zo vol zaten we. Terug bij Mieke en Wim zijn we eerst maar even gaan liggen maar dat even lukte niet helemaal, ik denk dat we van 20 uur tot 7:30 geslapen hebben. aan het ontbijt ontmoeten we de andere gasten een wandel stel uit Amsterdam, deze lopen een deel van het pelgrimspad,, na een gezellig ontbijt (Simon 2 eitjes) gingen we op pad. vandaag maar 13 km we gaan naar Reusel om morgen van een rustdag te genieten. onderweg ontmoeten we Wilco die net met een prachtige oude leger jeep op een oprit parkeert. na een gezellig onder onsje lopen we via Casteren en Bladel naar Reusel. Hier komen om 12 uur aan en worden weer hartelijk ontvangen door Jan en Sjan, na 2 uur gezellig in de tuin gezeten te hebben met Jan en Sjan, gaan we de wasmachine aanzetten, waarna we Reusel ingaan waar en gezellige grote markt is. We pakken even een terrasje en doen nog even een boodschapje. Terug op ons gastadres de was aan de lijn, en even op rust wat voor mij betekend een verhaaltje op het blog zetten. als ik net begin te typen komt Jan ons halen voor een bietje in de tuin. dus jullie snappen hem al morgen verder.

Wim en Carmencita bedankt voor de extra foto ruimte