Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 12 rustdag in Reusel

21 mei Reusel rustdag.

Vandaag rust, eigenlijk al sinds gister middag. Lekker onze tassen helemaal leeg halen en een beetje reorganiseren. Zo als gewoonlijk kijken we even (nu wel langer) op het blog, het is leuk om te zien hoeveel mensen ons volgen en een reactie plaatsen. Als we hier op gekeken hebben praten we meestal wel een tijdje hier over. We zijn het dan ook dik over eens dat dit voor ons een meer waarde is, het is net of jullie met ons mee reizen, dank julle wel hier voor. Zo nu genoeg conplimentjes uitgedeeld, daar zullen jullie weer en mooi tijdje op moeten wachten. Gisteren eindigde ik met het bietje in de tuin wat natuurlijk een biertje was. We zaten met het mooie weer heerlijk te ouwe hoeren met Sjan en Jan, Sjan laat ons op een gegeven moment gewoon in de steek maar wel om een heerlijke pan met macaroni vol met verse groente te koken, welke dan ook lekker soldaat gemaakt wordt. Na het eten onweert het in de verte en vallen er een paar druppels, zo dat we de koffie maar binnen opdrinken. Ons gezellig praatje gaat door tot kwart voor tien omdat ik belooft heb om Hetty nog te bellen (anders hadden we er tot het ontbijt denk ik nog gezeten). We hebben afgesproken 9 uur ontbijten, Sjan en Jan eten met ons mee, wat niet overal gebeurd meestal vragen Simon en ik of onze gast vader en moeder er bij komen zitten maar niet iedereen doet dit. maar van ochtend wel en dat is erg gezellig. Het ontbijt is van wereld klasse en weer erg gezellig. Men zegt wel eens dat ze in Brabant gastvrij zijn maar bij Sjan een Jan moet je het wel met hoofdletters schrijven (GASTVRIJ) . S' ochtends proberen we een aantal overnachtingen in België te boeken wat niet meevalt, voorlopig zijn het er drie en de vierde kunnen we van avond weer bellen. Zo hopen we eerst vijf adressen vooruit te boeken. Ondertussen krijgen we trek dus warmen we de maaltijd die we voor gisteren hadden gehaald maar op en hebben deze met een lekkere fles rode wijn genuttigd. Na de afwas even met het thuis front gebeld en maar weer een sprookje aan jullie verteld. Morgen nog 4 km door Nederland en dan lopen we België in. Dus dit is het laatste nationale verhaaltje, tot morgen dan gaan we internationaal.

Janet

Ik ga het nu toch maar even vragen.
Henk heb je al ergens tomaten gegeten en zo ja.......netjes je bordje leeg.????? Heel veel succes morgen in België. X

Hendrike

Haha dáár ben ik ook wel benieuwd naar Henk!
Succes verder mannen!

Rob&Marian

Dus nu de minder gezonde weken Veel friet met majo en pintjes
Veel plezier in het buitenland

Sjors

Wie reist... mooi om te lezen wat jullie meemaken. Groeten vanaf de RWS 1 in Zierikzee.