Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

DAG 14 Rosselaar - Westerlo 25 km

23 mei Rosselaar - Westerlo 25 km

Na een goede nacht kregen we een goed ontbijt (Simon een eitje), nog effe gezellig een bakkie koffie toe en dan afscheid nemen van de familie Boel en op pad. Na nog geen 444 meter breekt het zweet me aan alle kanten uit en voel ik me beroerd, na 1,5 uur een stop en na een bakkie knap ik op. Wat er loos is weten we niet maar nu krijgt Simon het koud en heeft koppijn. Dit is na de middag ook weer over. We gaan s'middags als een speer. De route vandaag was over het algemeen saai. We verbazen ons over de grootte van de huizen en deze zijn over algemeen redelijk nieuw. Ook word er ontiegelijk veel nieuw gebouwd. De route ging van Rosselaar via Meerhout, Eindhout, (het bos hout voor de deur hebben we ook gezien), Oosterlo, Zammel, Tongerlo naar Westerlo, waar we om 3 uur aankomen bij het boswachtershuis. Jullie raden het al Dit is een jeugdherberg, waar we om 4 uur in kunnen checken. Dus eerst koffie op het terras. En even een sprookje verzinnen. Foto's komen van avond.

Reacties

Reacties

Anita

Jullie gaan lekker mannen,de verhalen lezen heerlijk weg. Ik geniet vanaf Wieringen met jullie mee :-)

Cobi

Ik lees net op NU.NL, dat elke dag een eitje eten, de kans op hart en vaatziektes kan verlagen, (volgens een Chinese studie). Dus lekker elke dag een eitje blijven eten Simon.
Ennnn, jullie hebben gelukkig het noodweer redelijk kunnen ontlopen.
Groetjes vanaf een zonnige Kaapfeugel.

Voy con Dios

Mannen, ik word steeds benieuwder wat die "fietsster" destijds aan jullie heeft verteld, waardoor jullie hebben gekozen voor einddoel Santiago de Compostela. Jullie hadden ook een route kunnen lopen naar Italië of Polen. Wat trekt jullie nu precies zo aan in deze Camino? Wat is voor jullie de meerwaarde aan al die kilometers, die moeiteloos onder jullie door gaan?

eva

Mannen misschien bij het ontbijt iets verkeerd gevallen ouzo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!