Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 23 Rocroi- Signy - l'Abbaye 37 km totaal 627 km

1 juni Dag 23

Rocroi - Signy-d'Abbaye 37 km

Wat een super onderkomen, alles is aanwezig, we kunnen lekker een bakkie koffie zetten, en een potje koken. Dus naar de supermarkt, gelijk ook maar ontbijt en lunch voor morgen inslaan. De maaltijd wordt macaroni, de pan gaat nadat we elk 3 borden hebben leeg gegeten ( als je 3 borden op eet heb je volgens Evan binnen no time geen borden meer) tot de bodem leeg. Nog even op het blog gekeken, en vragen ons af waar Wilfried zich bevind en hoe het hem vergaat. Hij gaat vast als een speer Franrijk door. Om half 9 nog een bakkie en dan op rust. Morgen om 6 uur de wekker, dan ontbijten en pleitte. Om kwart over 7 vertrekken we, het motregent dus gelijk de regenhoes om de tas en de poncho aan. Het blijft de hele dag door motregenen dus zweten in de poncho. De eerste 16 km gaan lekker onder de schoentjes door, tijdens de tweede koffiestop zeg Simon dat we gelukkig nog niet door het veld hebben hoeven lopen. Maar jullie raden het al, niet veel later een kilometer of 8 door het hoge gras, dus nog maar 13 km met natte schoenen en sokken verder. Het was vandaag nog meer klimmen dan gisteren alleen met het verschil dat vandaag de paden beter begaanbaar waren, maar door de afstand en het klimmen toch pittig. Eigenlijk zal de route 32 km zijn maar op de route ontbrak vandaag maar een markeringsbordje en ja hoor wij hadden de 50% om verkeerd te lopen te pakken. Uiteindelijk belanden we in Signy-d'Abbaye. Waar we gelukkig snel een slaapplaats vinden en nu op rust liggen. Dus tot morgen dan maar weer

O Ja, er zijn ook weer foto's te zien. Beetje proberen en ja hoor!

Loes Ansink-Molenaar

( als je 3 borden op eet heb je volgens Evan binnen no time geen borden meer) Hoor het Evan zo weer zeggen :) Maar al met al dus heftig dagje, zorg goed voor je voeten i.v.m. blaren en hoop je schoenen morgen droog zijn. Respect mannen en relax avondje!!