Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 27 Reims - Cumieres 40 km totaal 739 km

5 juni Dag 27
Reims - Cumieres 40 km totaal 739 km

Gisteren nog een vader zoon momentje, samen boodschappen doen, daarna samen naar de Mac. Terug op cel zijn we even uitgebroken en hebben buiten een heerlijk rood wijntne soldaat gemaakt samen met een chippie. Dan er maar in het wekkertje is ons om kwart over zes weer uit dromenland. Ontbijten en opzouten dan maar. Eerst Reims uit dit gaat voorspoedig. We komen van graan in de champange streek dus overal druivenplanten. Wat een parchtig gezicht en wat een uitzichten. Op een gegeven moment na een koffie stop, moeten we het bos in, het is goed gemarkeerd. Maar twee uur later staan we weer op hetzelfde koffie plekje. Toen hebben even 11 minuten en en 23 seconden Chinees gepraat(Leif bedankt voor de lessen). Toen maar weer wat moed bij elkaar geraapt, en met Google Maps omhoog en ja hoor waar de markering links aanwijst zegt google maps rechts en zo waar we gaan weer in de goede richting. We moeten gelijk aan het verhaal van Hennie denken waar we in de voorbereiding een avondje zijn geweest, hij verteld precies hetzelfde verhaal, dat zal dan ook wel hier zijn geweest. Als we het bos uitkomen is het weer genieten, alleen ons water is op en dat is geen pretje met deze temperaturen zo een 27 graden, we zien een auto een pad op draaien en zien onze kans schoon we vragen of de bewoners onze flessen willen vullen en tot onze verrassing krijgen we elk ook nog een koud blikje fris. Hier wordt je toch weer blij van wat een aardige mensen. Eindelijk komen we op bestemming, en weer worden we blij. We worden ontvangen door een uitermate leuke man met een koud biertje. Na een gezellig tijdje met hem geboomt te hebben wijst hij onze kamer, die dik in orde is. Straks gaat hij nog even met ons maar de supermarkt, wat een service. Zo we hebben het wel gehad voor vandaag dus de groeten.