Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 32 Troyes - Eaux-puiseaux 30 km totaal 897 km

10 juni Dag 32
Troyes - Eaux-Puiseaux 30 km
totaal 897 km

Na het wijntje gaat Cyril koken, hij vermeld dat hij geen echte kok is maar toch tovert hij een voedzame maaltijd op tafel. Na het eten zegt hij kom op Hollanders ik ga jullie de stad laten zien. Dus naar Troyes gereden en een rondwandeling van 2 uur met gids gekregen. In Troyes staan veel vakwerkhuizen, welke 40 jaar terug bijna allemaal gerestaureerd zijn om het oude aanzicht van de stad te bewaren. Nu heb je prachtige gevels voor moderne woningen. Een huis werd weer op gebouwd uit de stapel balken die geïmpregneerd werden voor de brandveiligheid, het was net een puzzel. Na de rondwandeling terug gescheurd naar huis. Daar lekker op rust. Vanmorgen half acht ontbijt, na het ontbijt afscheid genomen van deze aardige en zeer gastvrije man. Dus de benenwagen maar in beweging zetten, de eerste kilometers gaan vlot asfalt dus. Daarna verschillende paden waar je goed moest uitkijken waar je liep dus dat schiet minder op. Maar de route was in een woord prachtig. En na een dagje genieten komen we om half vijf op bestemming aan. Dus tot morgen dan maar.

Loes Ansink-Molenaar

rondwandeling van 2 uur!! mannen zoveel respect voor jullie, relax nu en morgen fris en fruitig :)

Jaap

Ongelooflijk dat je eerst tig kilometers wandelt en daarna nog even een rondleiding met de benenwagen van 2 uur. Ik heb respect voor jullie en vind het leuk om jullie "op de voet" te volgen. Succes maar weer.

sonja

Ik lees met plezier jullie belevenissen.Wat goed dat jullie zo liefdevol met elkaar omgaan Henk en Siem. Ik sluit me aan bij de anderen volgers jullie ontmoeten vaak fantastische mensen.

Alex

Bij de 1000 een feestje? Ik zet er een flesje voor koud.