Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 34 Vezannes - Cravant 29 km totaal 964 km

12 juni Dag 34
Vezannes - Cravant 29km
Totaal 964 km.

Voor het eten nog even een bakje koffie, we zitten heerlijk in de tuin. Deze B en B was vroeger een zoals wij het zeggen een boerderij van een grote herenboer. Wat een mooi spulletje. Om zeven uur aan tafel voor een geweldige maaltijd, er blijft geen kruimel over. Na het eten kunnen we niet anders dan uitbuiken, we zit tot de nok toe vol. De eigenaresse belt nog even voor een overnachtingsadres voor morgen, zo ook weer geregeld, morgen en overmorgen nog 29 km en dan lekker een dagje op rust in Vezelay. Om 7 uur zitten we aan het ontbijt, krijgen een stempel in ons paspoort, betalen en worden uitgezwaaid. Wat zal de dag vandaag weer brengen er is altijd wel weer een verrassing voor ons in petto. We hebben het idee dat we ons geluk een beetje opgemaakt hebben. Maar vendaag zit bijna alles weer mee een geweldig mooie route door Chablis dus weer druiven en prachtige uitzichten, Ook passeren we nog enkele depri dorpen. We hebben weer eens een lunch kunnen scoren onderweg, dit was al 2 dagen niet gelukt (geen wonder dat de grammen er af vliegen). De wegen zijn zeer goed te belopen, ook al is het heuveltje op en heuveltje af. We komen lekker op tijd aan op het chaletpark in Cravant waar we verblijven. En ja hoor de verrassing, half drie komen we aan en de receptie gaat om 4 uur pas weer open. Dus het terras maar geënterd en lekker hangen onder de luifel. Ja wat moet je dan, het verhaaltje van de dag maar tikken ( eigenlijk slaan zo hard ram ik op de toetsen). Zo het is 3 uur, nu nog een uurtje chillen en de rest horen jullie morgen weer.

Waarschijnlijk morgen de foto's.
We hebben hier heel slecht bereik.

Voy con Dios

Mooi tempo mannen, en voor serieuze pelgrims als jullie gaat het geluk nooit op joh.