Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 38 Varzy - Arbourse 25 km totaal 1053 km

15 juni Dag 38
Varzy - Arbourse 25km
Totaal 1053 km.

 Nou die Franse klokjes tikken ook zoals ze thuis tikken, alleen kijken ze niet op een uurtje. Half zeven kwam madam er aan, dus inschrijven en de tas dumpen. En nog maar eens 2 kilometer heen en 2 terug naar de supermarkt die gelukkig nog open is want we gieren van de trek. Etende weg lopen we terug naar ons onderkomen waar we snel alles open zetten, want het ruikt er muf, deze lucht hebben we er niet uit gekregen, maar, wat wil je dan ook voor 4,60 euro per persoon. Gelukkig kunnen we buiten eten. Dan op naar de douche die heerlijk koud water geeft, frist wel lekker op. Dan met een chippie en een wijntje, ons eerste 1000 km gevierd. Kachel aan en naar bed, de kip zal ons om 6 uur wakker moeten tokkelen maar komt hier niet aan toe. Na een slechte nacht om 5 uur wakker, wel blijven liggen maar tevergeefs het wil niet meer. Koffie zetten, ontbijten en om 7 uur aan de tippel. Simon zijn haar(bos) zit geweldig. De route is een beetje eentonig wel bos en af en toe een dorpje. Lange flauwe klimmen en afdalingen. Het weer is heerlijk om te lopen. We zijn om 2 uur al in ons onderkomen, waar we zo kan het ook binnen 5 minuten na ons belletje naar binnen kunnen, zo zie je maar de ene madam is de andere niet. We kunnen lekker even een wasje draaien, wat hoppelijk morgen droog is. Verder rustig aan en een fabeltje voor jullie tikken. Tot zo ver maar weer, tot later

Reacties

Reacties

Marian

Jongens petje af voor jullie, echte kanjers. Gefeliciteerd met de 1ste 1000 km.

Aart Schouten

Henk en Simon, alweer de 1000 gepasserd. Ongelofelijk knap. Geniet en ga zo door.

Anneke

Zo de eerste 1000 km zitten erop. En dat in jullie tempo, geweldig hoor. Hoop voor jullie dat het goed blijft gaan. Zelf loop ik 20-25 km en dat vind ik genoeg. Moet er niet aan denken om er meer dan 30 te lopen. Succes verder, ik blijf jullie volgen.

Annelies Beijer-Meereboer

Gefeliciteerd Henk en Simon met de 1000 km.! Prachtig.

Mike van hest

Hoi Henk en Simon,

Aller eerst grote complimenten zijn op zijn plaats, Ik zal het jullie niet nadoen.
Toen ik een klein jochie was vroeg ik mij altijd af wie die man was, die altijd vanuit den oever naar Hippolytushoef liep, dat was dus Henk. Van jou had ik dit zeker wel verwacht achteraf. Simon heeft met zijn militaire verleden natuurlijk ook veel gelopen, na een aantal operaties aan zijn knieën van weleer vind ik dit een ongelooflijk mooie prestatie. Een actie waarin ikzelf te paniekerig geweest zou zijn, wat een prestatie ik heb er diep respect voor! Ik wens jullie nog een prachtige wandeling toe! Geweldig, geniet ervan!

Gr Mike van Hest.

Leif

Proficiat!! Goed hoor....nog nieuwe Je zus sandalen nodig? Ik breng ze graag...
Groetjes Leif en Yvonne

Hendrike

Henk is op vakantie geregeld "trots" op mij, nu kan ik het eens heel gemeend terug zeggen:
HENK EN SIMON, IK BEN TROTS OP JULLIE!! ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!