Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 41 Baugy - Bourges 32km totaal 1136 km

19 juni Dag 41
Baugy - Bourges 32 km
Totaal 1136 km

Zo eerst lekker gedoucht, hierna het bad eendje weer in de tas, bakje koffie gedronken. Dan maar effe kieken wat we voor boodschappen nodig hebben en op naar de supermarkt. Hier hebben we alleen een magnetron dus daar moeten we het mee doen en dat lukt prima åtwee lekkere maaltijden opgewarmd, aangevuld met brood met kaas, paté en ham een papje maakt het feest compleet en natuurlijk het bakje koffie toe. Nog even geprobeerd om de foto's op het blog te zetten, krijg er een paar bij. Hopelijk morgen een betere verbinding dan is het zo klaar. Simon hoor ik af en toe grinniken met zijn telefoon aan en zijn oortjes in, hij bekijkt een grappige serie. Wel raar hem kennende ligt hij mij uit te lachen maar dat valt weer eens één keertje mee. Om kwart voor negen maar weer het bekende bakkie koffie en om half 10 op stok. Kwart over zes de wekker. Gelijk uit de veren, Ontbijten, lunch maken voor onderweg, na 2 koffie om kwart over zeven op pad. We beginnen op een drukke weg dit duurt gelukkig maar 5,5 km, als we van deze weg het bos in lopen is het net of iemand het licht uit doet, maar wel lekker koel. Na het bos weer een asfalt weg nu lekker rustig. Na een kleine 2 uur doen we koffie in het dorp Brecy, de eerste 11 km zitten er al weer op. De warme valt nog mee. Na de koffie een bijna loodrechte weg van 6 km. Hierna maar weer een bakkie, als we weer een tijdje lopen, weet ik Simon zijn woord van de dag namelijk: saaaaaaai waarop ik Kevin zijn stopwoordje duurt lang maar in de strijd gooi. Het lopen gaat lekker met af en toe een licht briesje is op het hete laatste uur na goed te doen. Half 3 komen we bij de jeugdherberg, precies op tijd de deur is op slot, maar de dame die net weg rijd helpt ons toch naar binnen. We kunnen douchen,koffie drinken, en krijgen om 6 uur een kamer. Zo morgen weer verder.

De foto's van gisteren staan er ook op.

Janet

Gister veel over jullie gepraat. Zoveel respect werd eruit gesproken.
En dan ook nog aan me verjaardag denken.
Jullie zijn top,we doen het ze niet na werd er gister gezegd.
Nou zet hem maar weer op.
?