Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 51 Chatelus le Marcheix - Saint Leonard de Noblat 27 km totaal 1360 km

29 juni Dag 51

Chatelus le Marcheix - Saint Leonard de Noblat 27 km Totaal 1360 km

Om half zes een appje van Els, of we een borrel komen halen, nou daar zeg je geen nee tegen ( kan je net zo goed vragen hebben ze in Barneveld kippen). Dus naar de camping, buddy komt al met zijn tennisbal aanlopen hij is onvermoeibaar. Dat heeft hij van zijn baasjes die ons ook onvermoeibaar er door hebben geholpen (We kunnen ze niet genoeg bedanken). Gezellig een wijntje en biertje gedronken, Els had een heerlijke maaltijd salade gemaakt, waar we lekker van hebben zitten smullen. En dan komt het moment van afscheid, heel emotioneel. We lopen terug en zeggen tegen elkaar wat geweldig en wonderwel op het juiste moment. Terug in de gite is er nog een Française bij gekomen ze komt uit Parijs, ze gaat ook de hele weg en ze heeft er alle tijd voor. Dus samen met ook nog het Frans/Rusische stel is het weer vol in het boetje. Wekkertje op kwart over 5 en we gaan het morgen weer proberen. Dus ontbijten en gaan, om de enkel een beetje te ontzien lopen we op google maps de fietspaden. We lopen lekker door en bij de eerste koffie na 7 km, bellen we Cor en Els deze hebben nog even gewacht om eventueel Simon zijn tas naar onze eindbestemming te brengen. Dit is niet nodig en kunnen ze de thuisreis aanvangen. Dus gaan we zonder onze beschermengelen verder. Het weer is goed om te wandelen ongeveer 25 graden en weer een lekker briesje, de route is mooi met veel klimmen en dalen maar over asfalt valt dat goed te doen. Simon vind de laatste 3 km taai en om kwart over 1 zijn we toch al op bestemming. We moeten tot 2 uur wachten, dan kunnen we inschrijven en krijgen we de code van de deur. Eenmaal binnen ga ik om boodschappen wat ook nog ruim weer 2 km lopen is en kan Simon met het pootje omhoog. Het wordt vandaag macaroni, Simon snijd de groenten en ik bak alvast alles dan hoeven we straks alleen de macaroni nog te koken. En gaan we nu op rust.wat weer inhoud dat ik jullie met onze belevenissen ga vervelen.

O ja moeten wij nog effe kwijt, dank jullie wel voor de opbeurende reacties, ook deze hebben ons enorm geholpen.

En Connie wij vinden het jammer dat je Limoges niet gehaald heb, wat zal het een moeilijke maar ik denk voor jou een verstandige beslissing zijn geweest. Heel veel succes voor volgend jaar, van Simon en mij.

Zo morgen weer verder

Janet

Wat een mooi bericht dat Simon door kan lopen. Zoiets wil je toch met zijn tweeën afmaken volgens mij. Zet hem maar weer op. Toi,toi,toi. ?

Trijnie

We slaken hier allemaal als volgers een zucht van verlichting dat jullie reis weer verder kan, benauwd om een eventuele vroegtijdige stop. Veel plezier de komende kilometers! Ik blijf met heel veel genoegen jullie reis volgen. Beterschap met de enkel!!!

Cobi en Alex

Een goede (ouwe buur) is beter dan een verre vriend. Een beter gezegde, op dit moment, bestaat niet.
Heel veel succes komende kilometers.

Jan

Het gaat jullie lukken!!!!!

Conny

Dank jullie wel Henk en Simon. Ik hoop dat de enkel van Simon zich goed houdt.
Ik denk dat de Française die jullie ontmoet hebben Marian is? Nog jonge pelgrimster? Il heb haar daarvoor een paar keer ontmoet. Pelgrimswereld is klein ?

Tonnie

Hoi Henk en Simon. Wat mooi dat jullie weer op pad zijn. Ik ben met Susi inmiddels in Flavignac en ga zaterdag door naar Coquilles. We gaan elkaar ongetwijfeld weer zien en drinken dan samen een biertje. Pas goed op elkaar. Tot gauw, mede namens Susi veel succes en goed verder herstel.

Monique Boersen

Geweldig om te lezen dat jullie weer on the move zijn, heel veel succes Henk en Simon :-)

Voy con Dios

".... wat geweldig en wonderwel op het juiste moment."? Zeg nog maar eens, dat bidden voor die enkel niet helpt! Jullie gaan verder misschien zonder beschermengelen, maar je weet het hè: you"ll never walk alone.