Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 54 rustdag Flavignac totaal 1416 km

2 juli Dag 54



Flavignac Rustdag
Totaal 1416 km



Na de koffie, lekker badderen en daarna worden zoals gewoonlijk de sterke verhalen weer eens uit gewisseld. Dus met andere woorden het is weer berengezellig. We zijn in onze sas met onze spulletjes allebei nieuwe schoenen, Simon heeft nu ook hoge schoenen hier heeft hij wel wat meer steun van. Zelf ga ik morgen verhuizen (oude tas leeg en weg, nieuwe tas ingebruiknemen), samen met de scheermesjes, wasmiddel, route gids, en natuurlijk zware shag zijn we weer helemaal op en top bevoorraad. We zeggen om een uur 11 welterusten. S'nachts regen en onweer, maar ondanks dat een boeren nacht gedraaid. Om 8 uur eruit eerst koffie daarna even lekker scheren, dan naar de bakker voor brood en een lekker taartje voor bij de koffie. Gezellig met zijn alle ontbijten, met een eitje. Hierna een wasje doen, broer Simon ziet dat hij een lekke band heeft, dus die heeft ook gelijk een klusje. De band wordt vanmiddag weer opgehaald bij een garage. Mijn verhuis klusje gedaan en dan is het zo weer koffietijd met een heerlijk taartje. Dan bouwt de spanning op, Ina komt met het keezenspel en gelijk is alle gezelligheid verdwenen, het spel wordt met het mes op tafel en bloed aan het lemmet gespeeld. Om 5 uur moet de gerepareerde band gehaald worden, de stand 2-2. Als Simon en Ina terug komen met de band wordt de beslissende ronde gespeeld. Om de spanning op te bouwen komt morgen de uitslag.

Reacties

Reacties

Anita Roozendaal

En nu maar dat de niet "Wieringers" het keezspel niet verkeerd gaan begrijpen?? maar fijn om te lezen dat er weer hulp is in 'la douce france'

Jannie

Hoi 'Postmuts', volgens mij is dat keezenspel typisch "Kop van Noord-Hollands", is bekend in C'oog. En ook in Schagen?
Weet jij gelijk wie ik ben.
Henk en Simon, lees met genoegen jullie verhalen en geniet van de foto's. Toppers zijn jullie!

Liana

Getipt door "postmuts" Anita, volg ik met veel plezier en herkenning jullie verhalen. In Flavignac heb ik ook geslapen en de herinnering aan pain au chocolat komt weer binnen. mm wat was dat lekker iedere dag.
Ik kwam jullie namen ook tegen in het register van het infocentrum van Sint Jacobipaochie, waar ik vrijwilliger ben. Jullie helaas niet getroffen, jammer, jammer.
Ik wens jullie bon courage met weinig mankementen.

Janet

Lekker even wat fam om je heen..
Alles weer vernieuwd,jullie kunnen er weer tegen aan..
Succes!!!!!,?

Aart

Blij te lezen dat het nog steeds, ondanks de tegenslag van Simon goed gaat met jullie.
Geniet iedere dag nog van de verhalen en foto's.
Succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!