Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 59 Chateau de Puyferrat - Mussidan 21 km totaal 1533 km

7 juli Dag 59

Cateau Puyferrat - Mussidan 21 km
Totaal 1533 km

Wat zitten we op een mooie plek, alleen jammer dat hier nog steeds geen elektriciteit is. Onze telefoons raken leeg en ook de powerbank die we niet konden opladen, er is hier voor de rest weinig, en je zit ver van de bewoonde wereld af. Het kasteel heeft een op rijlaan waar je net zonder een keer te tanken heen en weer kan rijden. Het gemis aan electra breekt ons een beetje op, de powerbank zijn leeg net als de telefoon van Simon, dus mijn telefoon gaat uit met nog 41 procent (morgen voor de route nodig). Geen wekker, we zien wel hoe laat ons innerlijke klokje ons wekt. Half acht op, koffie een paar koekjes als ontbijt (je moet toch wat). Om 20 over acht lopen we, het zonnetje doet al lekker mee, ze geven de komende dagen warm weer op. Vandaag valt het voor ons mee doordat we een korte etappe hebben. De route voor vandaag was mooi en groen, we liepen weer te genieten. Af en toe stopt je pacemaker onderweg omdat ze bijna overal achter het hek of aan een ketting een hond hebben. Als je deze niet in de smiezen heb kan je aan de A.E.D. soms denk je dan, moeten ze deze oude troep bewaken (zuinig op hun ouwe zooi dus). We zijn om kwart over twaalf al op bestemming waar we pas om vier uur naar binnen mogen. Om de tijd te doden gaan we maar wat anders eten dan koekjes, gelijk de telefoons maar opladen. Na de hap tik ik even een verhaaltje voor jullie.

En tot morgen maar weer.