Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 63 Auros -Captieux 27 km totaal 1644 km

11uli Dag 63

Auros - Captieux 27 km
Totaal 1644 km

Wat zitten we weer op een mooie stek. Na te vergeefs te hebben aangebeld wachtten we het binnen toch maar af, er staat wel een auto. Alleen is er om zes uur nog niemand geweest, dus maar effe bellen met veel moeite maak ik meneer duidelijk dat we al binnen zitten, als hij dit eindelijk snapt is hij er zo. Hij verteld ons dat hij Iemand belt die eten komt brengen, en laat merken dat hij het niet leuk vind dat we al binnen zitten, dan had had hij maar moeten komen toen we aanbelde en hij had ook de deur van de gite op slot kunnen doen. Na een half uurtje komt er een dame met ons eten, wat niet bijzonder maar wel voedzaam was. Na de afwas is het voetbal tijd, zo kunnen we weer een keer een wedstrijd kijken. Na de uitschakeling van de Belgen gaan we plat. Morgen om kwart voor zes de wek dienst besteld. Wat een nacht de bedden zijn keihard met in het midden een stang die je door de matras heen voelt. Ik heb twee bedden geprobeerd en ben toen maar blijven liggen, Simon heeft midden in nacht zijn boeltje gepakt om op de bank te gaan liggen, dit ging niet soepel want hij donderde van de trap, elleboog geschaaft een zere teen en schouder. Dus dat we wat later weg waren was wel te begrijpen maar toen we éénmaal aan de wandel waren, ging het lekker. De route was niet supermooi, we keken bijna altijd wel tegen iets aan dus viel er weinig te zien, op het einde nog een kilometer of zeven bos, wat één recht pad was. Onderweg zien we de laatste week heel veel vervallen gebouwen ( schuren, huizen, bedrijfspanden), deze worden niet opgeruimd, als het niet meer te gebruiken is laten ze het gewoon staan. Al met al niet een al te enerverende dag, maar dat hoort er ook bij. We komen om half twee in Captieux aan waar we nog een bakkie doen voor we ons onderkomen opzoeken, waar we om twee uur zijn en gelijk naar binnen kunnen. Simon zaagt al een tijdje bomen om en ik ga ook even op rust.

Tot morgen.

O Ja, Simon zijn enkel gaat goed, vandaag heeft hij zonder steun middelen gelopen en dit ging prima.

Leif

Snurk ze (zzzzzzzz) boys

Voy con Dios

Ha het gaat goed met de enkel van Simon! Blij voor jullie allebei eigenlijk.
's Nachts gewoon stil blijven liggen en niet op avontuur uit. Dan blijft de rest ook heel. :-)

Janet

Leg Simon aan de ketting s,nachts!!!