Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 104 Muxia totaal 2701 km

21 aug Dag 104
Muxia
Totaal 2701 km

Als we terug lopen nemen Kevin en ik de dag nog even door. Deze is heel anders verlopen als dat we gepland hadden, maar ook Kevin heeft een leuke middag en avond gehad. Dan na het smeren van de nacht creme de kooi maar in. Waar ik nog even snel het verhaal voor het blog heb getikt en geplaatst. Boven me is Kevin met een kettingzaag bezig een bos om te zagen. Wat zo te horen heel goed lukt. Dan ga ook maar naar dromenland. Om half acht zitten we aan de koffie en een gebakken eitje, na deze start doe ik mijn laatste wasje van deze tocht. Dan de foto's van gisteren op het blog gezet, en maar even aan de wandel. We gaan eerst nog even de wandeling van gisteren afmaken en lopen nu helemaal naar boven. We worden beloond met een mooi uitzicht en kijken van boven op het dorp en de baai. Hierna gaan we lunchen dit schaffen we onderweg aan bij de supermarkt. We bunkeren het fruit en de yoghurt in de herberg naar binnen. Dan gaan we de andere kant van het dorp verkennen, dit is ook een leuk stukje. We doen nog even een terrasje op de weg terug, en komen om 2 uur weer bij de herberg aan. De tassen worden uit en weer in gepakt. Morgen ochtend gaan we met de bus van half acht naar Santiago de Composte?la, waar we of een uur of 5 doorbrengen voor we naar het vliegveld gaan. Hierna maar weer een koppie, en het verhaaltje tikken. Het was een vandaag weer erg warm, en ondanks dat het een leuk plaatsje is, was de dag een uurtje of twee te lang.

Zo morgen naar huis dat verhaaltje komt een dagje later.

Voy con Dios

Goede reis en beloofd is beloofd over dat verhaaltje hè?

sophia

Zo mannen nu een nachtje en het zit erop een mooi ervaring maar ook mooie verhalen.Hier kunnen jullie nog velen verhalen in de toekomst over vertellen. Bedankt en een goed reis terug naar huis.