Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 3 Egmond aan de Hoef - Krommenie

  12 mei                  Egmond aan den hoef - Krommenie                 28 km

Gistermiddag nog snel onze zweetkleding gewassen, veeeel te laat natuurlijk om het vanochtend droog in de tas te krijgen. Voor onze gastvrouw geen probleem ik stop  het nog wel gauw even in de droger. Hier stopte de geweldige gastvrijheid natuurlijk niet, het werd vervolgd door een heerlijk ontbijt, en we mochten ook weer kwispelend onze doggy back vullen. om 9:00 namen we afscheid van deze geweldige mensen. We lopen langs een gesloopt kasteel, vandalen, of was er al een ruïne in Egmond aan de Hoef. De eerste 8 km gaan door de polder, als we bij Heiloo aankomen wordt de route mooier. Hier hebben we in het postkantoor onze tweede stempel gescoord. Gelijk maar een vrouwelijke klant beledigd die in onze rugzak mee wilde, dat ze veel te zwaar was bedoelde we eigenlijk heel anders dan zei het opvatte. Dit akkefietje hebben we maar met een high  five opgelost. Aan een bakkie aan de rand van Heiloo, laat ik me ontvallen dat ik me  daar thuis voel, reageert Simon klopt we zitten voor een psychiatrische inrichting, Het is ondertussen erg warm geworden wat het laatste stuk zwaar maakt. Uiteindelijk bereiken we  Krommenie, waar we slapen bij Ad en Ans. Ad is een volleerd pelgrim en Ans  is  super gastvrij en samen zijn ze de gezelligheid ten top. We worden verwent met een heerlijke pelgrims maaltijd, en bij de afwas weggestuurd. S'avonds krijgen we nog een kleine rondleiding door Krommenie van Ad, Hierna een verhaaltje typen en plat

Reacties

Reacties

Wim van hest

Mannen respect, op naar de eerste 100km nog 2 km te gaan

Alex van Dalen

Ben naar mijn weten nog nooit in Egmond aan de Hoef geweest....

Janet

Vandaag een wat koelere dag.
Hoop dat het droog blijft.

Cisca

Wat gaaf, heel veel fijne en mooie kilometers wensen wij jullie toe.
En we gaan jullie volgen. ?????

Henk-Jan Wittink

Mooi gaan!

Voy con Dios

Jullie kunnen alvast wennen aan de temperaturen die jullie gaan opzoeken! Geen probleem, als ik jullie mooie blog zo lees. Keep calm and walk on!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!