Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 10 Oisterwijk -Vessem 25 km

19 mei Dag 10 Oisterwijk -Vessem 25 km

Gisteravond na de afwas nog even een biertje en om 21:15 lagen we in ons mandje, door slechte bedden en een hele koude nacht, was het een niet al te beste nacht, we worden koud en gebroken wakker. Vandaag moeten we zelf een ontbijtje maken, dus koffie zetten en twee broodjes kaas (dus echt geen eitje). Na een paar stappen ben ik de afgelopen nacht alweer half vergeten, door het lekkere wandelweer warmen we al weer lekker op. De route die van Oisterwijk via Spoordonk, Middelbeers naar Vessem gaat is prachtig, we lopen door mooie natuur en een mooi landschap met joekels van huizen. In Vessem aangekomen gaan we eerst voor een stempel en een praatje langs de pelgrimshoeve, waar we merkten dat ze eigenlijk geen tijd voor ons hadden. Hier vandaan lopen we naar ons overnachtingsadres, in Vessem, waar we vriendelijk worden ontvangen. Zo tot hier dan maar morgen weer verder.

En nog even, Alex jij natuurlijk ook bedankt voor de extra foto ruimte. En nu nog even Roma jij natuurlijk ook bedank voor de extra foto ruimte. Ik ben er nu pas achter hoe ik kan zien wie de foto ruimte cadeau geeft dus misschien een beetje laat.

sonja

Ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie wandelbelevenissen.Wat een mooie route en leuke ontvangsten bij jullie slaapadres. Hier een inkopertje:jullie kiezen geen eieren voor het geld!

Kevin

Jullie gaan goed mannen nog een klein stukje en jullie zijn Nederland al uit ?

Janet

Leuk dat jullie zo hartelijk ontvangen worden
Alle charmes maar in de strijd,dat werkt. ?Nog even en dan de grens over. Zet hem op kanjers.X