Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 18 Petrain - Namen 31 km

27 mei Dag 18 Petrain - Namen 31 km

Gister middag eerst lekker een half uurtje free Willy gespeeld, zo wat koel je dan lekker af in een zwembad. Daarna wasje gedaan wat lekker snel droogt, voor de rest lekker in de tuin gehangen tot we om 7 uur aan tafel konden. Meneer Foremg is 80 jaar zijn vrouw is in Canada,. Meneer kookt een werkelijk over heerlijke maaltijd voor ons waar menig restaurant kok nog wat van kan leren. Een flesje rode wijn erbij maakt het feest compleet. Hier na uitbuiken in de tuin. En om 22:00 plat, slapen was er alleen niet bij want niet veel verderop was een feestje. Zo dreunde het tot een uur of 3 irritant door. Het wekkertje ging om 6 uur alweer, dus tas gepakt, kwart voor 7 een werkelijk heerlijk ontbijt genuttigd en om 7 uur op pad. Ik zal beginnen wat mee zat vandaag, eerst de wandelgids over 31km twee regels tekst alleen maar rechtdoor en geen meter fout gelopen. Ten tweede het weer, ze gaven snikheet weer op 35 plus maar het was grotendeels bewolkt wat heerlijk liep, alleen de laatste 2 uurtjes waren warm. Wat niet mee zat was de route alleen maar rechte weg een bocht en weer een rechte weg en dit 4 keer. Maar toch belanden we om 3 uur op onze bestemming. Nu eerst de make up op en dan beneden een bakkie halen.

Janet.

Ik vind het nog steeds super knap hoor. Vooral de hitte zal niet fijn zijn.
Nu maar even relaxen en vanacht maar even bij slapen.

Voy con Dios

Van die zandpaden in het open veld en dan de koperen ploert er op los... respect mannen!

Annelies Beijer-Meereboer

Petje af voor jullie ! Mooie foto's elke dag en gezellige verslagen met gevoel voor humor wat jullie per dag meemaken. TOP!

Trijnie Ruijter-Popkema

Elke dag zo'n 30 km. Hoe gaat dat met blaren?

Annemiek Vrolijk

Ik kreeg de link van Arjen Ponger! Leuk om jullie te volgen. Prachtige verhalen en mooie plaatjes!

Herman Brachwitz

namens de bemanning van de Asterias respect gaat er na elke etape een flesje wijn in.

Hendrike

Ik lees nog steeds met veel plezier al je leuke schrijfsels.
Voor dat 'free Willy' gebeuren hoef ik niet veel moeite te doen om me dat voor te stellen. ?
Succes mannen!

Gerard

Het is geweldig om jullie zo te volgen.
Diep respect