Simon en Henk wandelen naar Santiago de Compostela

Dag 52 Saint Leonard de Noblat - Limoges 25 km totaal 1385 km

30 juni Dag 52

Saint Leonard de Noblat - Limoges 25 km Totaal 1385km

Om een uurtje of zes aan tafel, we krijgen de pan niet leeg. Weer een mooie deuk voor mijn kook, kunst durf ik al niet meer te zeggen. We zitten hier met het zelfde ploegje als gisteren, alleen is het hier veel ruimer. De Parijse dame heet Marian, zij is laat en wij bieden haar ons restje macaroni aan, wat zij dankbaar aanvaard, hoeft ze niet nog eens op pad. Ze geven voor morgen 35 graden op, dus toch maar vroeg ook al is het maar een ruime 20 km. Dus kwart over 5 maken we weer lawaai. We slapen morgen in een F1 hotel omdat we daar al om 12 uur in kunnen, is wel lekker anders moet je een paar uur wachten voor je naar binnen mag. Na het eten even het stadje in, ditmaal geen drank. Uiteindijk liggen we om half 10 plat.
Kwart over 5 met de voetjes buiten bed, koffie zetten en eerst een bakkie. Onze Frans/Rusische pelgrims zijn ook vroeg. Om zes uur zeggen we gedag en gaan we op pad. Het weer is in het begin goed, maar het wordt om 11 uur erg warm, zodat we de laatste 2 uur lekker in de hitte lopen.de roure begint mooi maar het laatste stuk is erg saai. Ook vandaag lopen we weer de fietsroute. Het gaat Simon ietsje minder af dan gisteren. Even over enen komen we bij het hotel aan. Dus even met de beentjes de lucht in en ons verhaaltje tikken. Dus morgen maar weer verder.